Pentru cei care cred ca pot invinge boala si vor sa-mi intinda o mana de ajutor,in peajma Craciunului!

 

 

 

Pentru cei care cred ca pot invinge boala si vor sa-mi intinda o mana de ajutor,in peajma Craciunului!

 

„in lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea”,(Ioan 16;33). 

LISTA MEA  DE DORINTE PT MOS CRACIUN:

 

SANATATE SANATATE SANATATE SANATAE SANATATE SANATATE SANATATE!!! (pentru mine si pentru voi toti)

Rugaciuni pt sanatate, ganduri bune si pozitive,voie buna si optimism- din partea voastra J 

Icoana Pantassa-vindecatoare de cancer si boli incurabile

Icoana Maicii Domnului Gherotissa

Cartea-2 milioane kilometri in cautarea adevarului-Klaus Kenneth-ed Sofia

Orice carte sau film-seriale care poate sa-mi ridice moralul.

Bio Bran1000-acest supliment nutritiv este forte important pt sanatatea mea (farmaciile DONA sau prin firma Chemomed)- folosesc 2 cutii/lunar(460ron buc)

Imi  doresc din suflet sa petrec Craciunul alaturi de cei dragi daca voi fi bine si as dori ca pretul biletelor de avion sa nu ma impiedice sa ajung acasa.

 

 Stiu ca multa lume are probleme financiare dar atunci cand mai esti  si bolnav totul se amplifica. Sa fii bolnav de cancer este extrem de costisitor.Este aproape imposibil sa te vindeci de o forma dificila de cancer ca a mea fara un suport financiar! De foarte multe ori greutatile financiare nu-mi dau voie sa-mi canalizez intreaga energie spre vindecare.

Pe mine personal ma puteti ajuta in aceasca grea incercare a vietii contribuind cu o “caramida” la obtierea sanatatii mele depline.Am fost diagnosticata in iunie 2005 cu Limfom Hodgkin stadiul IV. Desi medicii in decembrie 2006 mi-au dat vestea ca mai am 6 luni de trait(cadoul meu de acele sarbatori),ma incapatanez sa traiesc si imi doresc sa fiu cat de curand minunea sanatoasa.

Povestea mea se numea”Imi pot cumpara viata dar licitatia e contracronometru”,https://magdaciobanu.wordpress.com/about/  acum dupa 5 ani si jumatate pot spune ca titlul ar fi “Sunt o invingatoare-CAT TRAIESC, BATALIA E CASTIGATA! “, dar am nevoie in continuare de sprijinul dvs moral si financiar pentru a putea continua lupta pentru supravietuire. Este o batalie(incercare) foarte grea si foarte costisitoare.

Vreau sa duc in continuare aceasta lupta cu demnitate si optimism.

 

Cum ma puteti ajuta?

 
1. Facand o donatie in unul din conturile de mai jos.

Conturile sunt deschise la:
Banca ING
Agenţia-Bulevardul Kiseleff,nr.11-13
P.O. Box: 2-208, 011342, Sector 1, Bucureşti
IBAN : RO55 INGB 0000 9999 0150 4003-cont in EURO
             RO93 INGB 0000 9999 0105 0717-cont in LEI

Titular Cont: Ciobanu Magdalena Gabriela.

sau

2. Printr-un contract de sponsorizare  

 

 

Boala mi-a creat  probleme emotionale, stres, dureri fizice, ma tine perioade lungi departe de cei dragi,nevoia de a avea o alimentatie cat mai sanatoasa si naturala posibil, nevoia de un sac de medicamnete, care nu sunt gratuite+suplimente nutritive(pt a ajuta organismul sa se refaca mai repede).Din martie 2007 ma tratez in Italia-medicii de caici au reusit sa ma mai „repare”. In periaodele cand ma simt bine trebuie fac controale lunare in Italia, iar in periaodele mai proaste am perioade lungi de spitalizare sau controale saptamanale si trebuie sa raman aici. In momentul de fata sunt de 3 luni in Italia la tratament.In Italia totul este mai scump fata de Romania si cheltuielile sunt foarte mari pt avion,  mancare, transport  ,medicamente… 

De cand am fost diagnosticata cu cancer toata familia a avut de suferit, deoarece tratamentul chimioterapic si boala in sine m-au facut neputinciosa in a ma descurca singura si asta m-a dependenta de un insotitor 24h/24h. Pentru a ma ajuta mama a renuntat la job, la fel si eu.Tata este singurul memebru al familiei care munceste.

Va multumesc din suflet celor care m-ati ajutat si celor care o veti face, as vrea sa va pot rasplati pe fiecare in parte pentru bunatatea si omenia de care dati dovada.Dumnezeu sa va intoarca inzecit bunatatea!

Multumesc familiei mele, iubitului meu minunat, tuturor prietenilor care mi-au ramas alaturi si le multumesc din suflet celor pe care mi i-a trimis Dumnezeu de-a lungul timpului sa-mi fie alaturi in aceasta incercare a vietii mele. Viata mea este mult mai usoara si mai frumoasa cu voi toti alaturi!Ma simt foarte norocoasa deoarece stiu ca sunt inconjurata de atatea suflete minunate.

Va doresc tuturor sarbatori fericite alaturi de cei dragi! 

Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti!

3 Comments »

  1. 1

    Si tie Sarbatori cu bine! si multa, multa sanatate!
    Fii tare si ai grija de tine… atat cat poti!
    Daca as putea… te-as ajuta cu mult mai mult decat o urare… , dar crede-ma ca si asta e din … suflet!
    Sanatate si grija!

  2. 3
    nadia Says:

    Chiar daca Dumnezeu a luat-o acolo sus…Magda este tot o invingatoare!Odihna usoara


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

