29.04.2010 Vizita oncologica-Milano

29.04.2010 Vizita oncologica-Milano

Ieri am ajuns la Milano .Azi am avut vizita oncologica cu dr Carabba ,am facut analize de sange si o radiografie la plamani. Rezultatul  analizelor de sange este bun, cu exceptia CRP-140(el trebuie sa fie maxim 6) care indica ca am o infectie la plamani, ceea ce era de asteptat ,deoarece de 3 zile fac febra si de o saptamana incepusem sa tusesc. Ct-ul anterior arata ok si daca nu aveam aceasta infectie as fi putut sa ma intorc maine pentru o luna acasa. Din pacate trebuie sa mai stau pana incepe sa scada CRP-ul – infectia, ca sa nu dau iar in pneumonie. Miercuri am iar analize ca sa vedem evolutia CRP si vizita oncologica.Deoarece  boala este stationara nu este nevoie sa fac pentru moment chimioterapie si o vom tine in cotinuare sub observatie prin efectuarea de Computere tomografice-periodice(urmatorul CT il voi face intre 15-31 Mai).Imi plac vizitele medicale facute aici in Italia,deoarece intotdeauna medicii se sfatuiesc inainte de a lua si cea mai mica decizie. Ma simt pe maini bune cand stiu ca infectiologul mi-a recomanadat antibioticul(si nu oncologul sau hematologul ,cum s-ar fi intamplat in Ro) cu care sa tratez infectia la plamani ,iat Ct-ul meu a fost vazut azi si de seful de sectie pt a avea confirmarea ca totul e ok.

Cam astea sunt noutatile pentru moment.

Ma puteti ajuta daca va rugati sa scap repede de aceasta infectie si sa nu avanseze boala nici in viitor.

Va pup si va imbratisez cu dragoste!

Doamne ajuta!

8 Comments »

  1. 1
    Eugen Says:

    Sa fi puternica asa cum ai fost tot timpul si sigur vei reusi!Credinta in Dumnezeu si in fortele proprii sigur te vor ajuta sa mergi mai departe!
    Doamne ajuta!

  2. 3
    Eugen Says:

    Buna , Magda! Suntem tare nerabdatori sa aflam vesti bune de la tine!
    Sanatate maxima!

  3. 4

    Sper din tot sufletul ca vei fi bine si ca vei reusi sa treci peste toata aceasta perioada neagra din viata ta.

    Sa stii ca ma rog si eu la Dumnezeu pentru sanatatea ta.

  4. 6
    Eugen Says:

    Sigur vei invinge aceasta boala!

  5. 7
    dumitrescu Says:

    Cind ajungi in RO SUNAMA 0241619932-0726109068 sau siteul http://www.neoplazii-titan.ro pt un ajutor mare tu hotarasti.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

