23.03.2010 Sa facem fapte bune!

Sa facem fapte bune!

 Sunt fericita ca am descoperit si descopar pe si ce trece lucruri noi in comunitatea de pe FB, pt mine este o sursa buna de a ma tine ocupata si chiar am impresiaca fac ceva util si folositor acolo. Ma bucur cand lumea ma asculta, ma citeste, cand impartasim emotii, pareri, stari sufletesti, cand ne sustinem recipoc, e o comunitate frumoasa din care ma bucur ca fac parte, va multumesc dragi feisbuchisti ca m-ati primit printre voi. Am impresia ca am un job de la care nu pot sa lipsesc nici macar o zi. Cu bogul am lasat-o mai moale, dar promit sa revin cu lucruri noi si interesante, ma documentez in contiuare si voi posta ori de cate ori voi gasi ceva interesant.

 Sunt bucuroasa ca sunt agent de indeplint dorinte la agentia cu acelasi nume. Am simtit imediat ca locul meu e acolo , in acea agentie care se incapataneaza zi de zi sa ne demontreze ca si cele mai grele dorinte pot deveni reale cu un strop de credinta. Zana buna este Alina,ea face totul posibil. Eu am fost un “caz” si apoi am devenit agent. N-am facut mare lucru pana acum, dar sper sa am ocazia sa fac si eu fapte bune. Ma rog la Dumnezeu sa ma ajute ,ca sa pot ajuta si eu la randul meu!

Sarcina noastra – a tuturor, acum, este sa indeplinim ultima dorinta a lui MILE CARPENISAN- Sa facem macar cate o fapta buna pe zi-7 zile (de preferat toata viata)-dar macar 7 zile sa ne aducem aminte ca suntem OAMENI inainte de toate si putem fi de folos semenilor nostri. Daca cele 7 zile vi se par putine propun cat mai multe, viata poate fi lunga sau scurta…asta stie doar cel de SUS – eu stiu doar ca fiecare dintre noi putem face zilnic macar o fapta buna.

Va doresc tuturor o zi minunta , plina de clipe frumoase si cat mai multe fapte bune!

Domnul sa fie cu voi!

Lasă un răspuns

