“Nu mi-a fost niciodată frică de cotidian; rutina nu e o fatalitate. Poţi reinventa în fiecare zi fastuosul şi banalul, extraordinarul şi obişnuitul. Cred în pasiunea care se amplifică, în memoria sentimentului.” Chiar dacă îmi lipseşti, nu voi mai fi niciodată singur, pentru că, undeva, existi tu. ” MARC LEVY

“Nu mi-a fost niciodată frică de cotidian; rutina nu e o fatalitate. Poţi reinventa în fiecare zi fastuosul şi banalul, extraordinarul şi obişnuitul. Cred în pasiunea care se amplifică, în memoria sentimentului.” Chiar dacă îmi lipseşti, nu voi mai fi niciodată singur, pentru că, undeva, existi tu. ” MARC LEVY
“Aşa se încheie povestea: cu zâmbetul tău şi cu durata unei absenţe. Încă îţi mai aud degetele pe pianul copilăriei mele. Te-am căutat pretutindeni, chiar şi în alte spaţii. Te-am găsit: oriunde aş fi, adorm sub privirile tale. Carnea ta era carnea mea. Din cele două jumătăţi ale noastre, au izvărât făgăduieli; împreună, alcătuiam ziua noastră de mâine. De acum, ştiu că visele cele mai nebuneşti se scriu cu cerneala inimii. Eu am trăit acolo unde amintirile se făuresc în doi, la adăpost de priviri străine, în taina unei încrederi unice, peste care continuui să domneşti tu.
M-ai dat ceea ce nici nu bănuiam, un timp în care fiecare secundă de-a ta va conta în viaţa mea mai mult decât orice altă secundă. Eu eram dintr-un cătun, tu ai inventat o lume. Oare îţi vei aminti vreodată? Te-am iubit cum nici nu-mi imaginasem a fi cu putinţă. Ai intrat în viaţa mea aşa cum se intră în anotimpul verii.
Nu sunt stăpânit nici de furie, nici de păreri de rău. Clipele pe care mi le-ai dăruit poartă un nume: vrajă. Şi încă îl mai poartă: ele sunt făcute din eternitatea ta. Chiar dacă îmi lipseşti, nu voi mai fi niciodată singur, pentru că, undeva, existi tu. ” MARC LEVY

Lasă un răspuns

