RAGACIUNEA BOLNAVULUI

Ti-am cerut , Doamne putere ca sa am succes in viata,

Dar m-ai facut neputincios ca sa invat sa ma supun.

Ti-am cerut sanatate ca sa infaptuiesc lucruri mari,

Dar am ajuns infirm ca sa savarsesc lucruri si mai mari

Si astfel viata mea sa primeasca o alta valoare.

Ti-am cerut bogatie ca sa fiu fericit,

Dar m-ai facut sarac ca sa fiu smerit.

‘Ti-am cerut stapanire ca sa fiu pretuit de oamnei,

Dar am primit neputinta ca sa am mereu nevoie de Tine.

Ti-am cerut prietenia celorlalti ca sa nu traiesc singur,

Dar  Tu mi-ai dat o inima mareca sa-i iubesc pe toti.

Ti-am cerut toate lucrurile care mi-ar fi putut face bucurie,

Dar Tu mi-ai dat viata ca sa ma bucur de toate lucrurile ei.

Nu am primit nimic din ceea ce nu nadajduisem.

Fara sa vreau, rugaciunile pe care nu le-am rostit , au fost auzite.

Sunt cel mai fericit dintre toti oamenii.

Iti multumesc, Doamne!!!

1 Comment »

  1. 1
    Maria Says:

    S-a strecurat o mica eroare. Este: „Nu am primit nimic din ceea ce am cerut, dar am primit tot ceea ce nu nadajduisem.”


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

