Pot sa aduc medicamente pentru bolnavii cancer(si nu numai), care nu se gasesc in Romania .

Ma gandesc zilnic sa-mi calauzeasca  Dumnezeu pasii  sa pot fi de folos semenilor mei aflati in suferinta  . Azi m-am gandit ca as  putea  sa ajut oamenii cumparand medicamente din Italia. Asa ca ma ofer voluntara sa aduc medicamente din Italia ,cu reteta de la medicul dumneavoastra curant. Sunt foarte multe medicamente care nu se gasec aici in tara.De exemplu NATULANUL aici costa min 100Euro, in Italia este  max 20euro,dar din pacate nu se da in farmacie,El poate fi gasit doar in spitale si farmaciile spitalelor si nu-l pot procura. Un alt medicament care aici nu se gaseste este POTASIUL=KCL-RETARD,eu il pot procura din Italia pastile sau pliculete.. Eu promit sa ajut daca pot cu orice medicament, chiar si citostatic, daca se da in farmacie. Am un stoc de medicacamente cumparate din Italia, dar nu citostatice, care acum nu-mi sunt utile. Am foarte  multe medicamente care se folosesc dupa transplant sau autotransplant.Va pot aduce ceaiul ESSIAC,SOFRAN DE INDIA,SIROP DE AGAVE,ULEI DE FICAT DE COD, Va rog contactati-ma la nevoie. Eu merg aproape lunar in Italia ,asa ca astept cererile dvs la nr de tel: Vodafone 0722 252 021  sau   Cosmote : 0768 341 566.Pot aduce

5 Comments »

  1. 1
    Dacia Dinu Says:

    Buna,
    Am citit despre tine si despre faptul ca poti face rost de Natulan. Logodnicul meu are nevoie, pt a incepe tratamentul si nu reusim sa-l gasim, decat la preturi destul de mari. Daca poti sa ne ajuti, te rog contacteaza-ma.
    Iti multumesc si iti doresc multa sanatate.
    Dacia DINU

  2. 2
    daniela Says:

    ma numesc daniela si sunt in italia,am nevoie de NATULAN pentru nepotul meu de 17 ani,un flacon la-m putut lua dar inca ai mai trebuie,pretul medicamentului e de 8 euro dar din pacate nu se gaseste in farmacii….daca mi-l poti gasi lasa un email la adresa mea sau la nr 3463568719 daca te afli in italia…..multumesc…..

    • 3

      din pacate Natulan nu pot sa aduc pt ca am si scris se da doar in spitale,nu in farmacii.Imi pare rau pt ca stiu ca multa lume are nevoie ,dar aici se da doar daca esti internnat.eu asa l-am procurat.Va doresc multa sanatate si succes

    • 4
      Dinu Dacia Says:

      Lasa-mi un nr de telefon sau suna-ma la 0724 816 586, eu sunt din Timisoara, am mai multe flacoane de Natulan disponibile, pt ca prietenul meu are Hodgkin si am facut rost din diferite tari, insa din pacate la el nu a dat rezultat tratamentul.

      • 5

        Daniela,eu sunt in Italia.Sper sa te contateze cei care au nevoie de Natulan,eu nu am nevoie,dar e bine sa-i ajuti daca poti pe cei care au nevoie.Sanatate multa prietenului.Doamne ajuta!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

